[LibreOffice] Corrector ortogràfic de català no funciona amb l'Apache OpenOffice

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim ago 26 22:27:02 CEST 2014

El 25/08/2014 19:44, Jordi Mas ha escrit:
> Hola Joan

> Les proves que he fet jo amb la versió 4.1.1:
>
> - L'Apache OpenOffice en espanyol (complet) porta només el corrector en
> espanyol.
>
> - Si l'instal·lo l'extensió de diccionari en català recomanda a can
> Apache OpenOffice [1] s'instal·la però no apareix com activa i no
> funciona (:-
>
> - L'Apache OpenOffice en català instal·la el corrector català (versió
> 2.5) però no funciona.
>
> - L'extensió nostra publicada[2] tampoc funciona quan l'instal·les a
> l'Apache OpenOffice 4.1.

> [...]

Hola Joan,

He aconseguit fer-ho funcionar. Hi havia alguna cosa malament al meu
directori d'usuari OpenOffice.

Després de tornar-ho a provar tot funciona bé excepte el paquet d'idioma
que no inclou el corrector. Si algú pot verificar aquest extrem.

Gràcies!