[LibreOffice] Corrector ortogràfic de català no funciona amb l'Apache OpenOffice

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 25 19:44:24 CEST 2014

Hola Joan

> Jordi, el paquet de llengua de l'AOO ja hauria de portar els corrector
> ortogràfics de català, espanyol i francès [1]. Pots provar amb un AOO
> 4.1.1 on només instal·lis el paquet de llengua, o usis l'instal·lador
> català.

Les proves que he fet jo amb la versió 4.1.1:

- L'Apache OpenOffice en espanyol (complet) porta només el corrector en
espanyol.

- Si l'instal·lo l'extensió de diccionari en català recomanda a can
Apache OpenOffice [1] s'instal·la però no apareix com activa i no
funciona (:-

- L'Apache OpenOffice en català instal·la el corrector català (versió
2.5) però no funciona.

- L'extensió nostra publicada[2] tampoc funciona quan l'instal·les a
l'Apache OpenOffice 4.1.

En resum, ni la nostra extensió ni la publicada a Can OpenOffice funcionen.

Algú pot fer alguna prova també?

Gràcies

Jordi,

[1]