[LibreOffice] Corrector ortogràfic de català no funciona amb l'Apache OpenOffice

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dll ago 25 10:52:13 CEST 2014

El dia 25 agost de 2014 10:02, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> El dia 23 agost de 2014 19:39, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
>
> Ep gent,

> Jordi, el paquet de llengua de l'AOO ja hauria de portar els corrector
> ortogràfics de català, espanyol i francès [1]. Pots provar amb un AOO 4.1.1
> on només instal·lis el paquet de llengua, o usis l'instal·lador català.
>
> Avui i demà ho tindré complicat per a fer proves.
>
> Joan Montané

> Es pot mirar de canviar, encara que no hi veig el benefici (pesa poc). Ho
> tenim així de fa anys. Suposo que la idea era que l'URL fos sempre la
> [...]
En aquests casos està bé crear una carpeta «Latest» on es pugui trobar
sempre la versió més recent i amb el nom tal com ho esmeneu (catalan.oxt).
D'aquesta forma es pot tenir un historial amb les carpetes per data/versió
i altre on enllaçar directament per a la darrera versió; això és un recurs
força utilitzat. Què us sembla?
Benny.