[LibreOffice] Possibles errades de traducció

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij abr 10 09:11:41 CEST 2014

El 07/04/2014 10:11, Joan Montané ha escrit:

> El dia 5 abril de 2014 21.17, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Ep gent,
>
>     Possibles errades a esmenar:
>
>     Projecte: LibreOffice
>     Comentari: Source: /shared/explorer/database.po from project
>     'LibreOffice - Ajuda'
>     Context: 02010100.xhp hd_id3146916 25 help.text
>     Original: Field
>     Traducció: Camps
>

> ufff, les opcions de cerca del Pootle són limitades, encara no he trobat
> la cadea en qüestió

Si baixes l'arxiu comprimit:

https://translations.documentfoundation.org/ca/libo_help/export/zip

al fitxer shared/explorer/database.po, la cadena:

#. dVLtC
#: 02010100.xhp
msgctxt ""
"02010100.xhp\n"
"hd_id3146916\n"
"25\n"
"help.text"
msgid "Field"
msgstr "Camps"

Jo de tota manera revisaria totes les ocurrències de Field, perquè hi ha
altres que caldria revisar. Per exemple:

msgid "Index field"
msgstr "Camps de l'índex"