[LibreOffice] Material de difusió del LibreOffice 4.0

div mar 15 00:40:46 CET 2013

Ep Joan
Amb quina versió has editat el fulletó?
M'he instal·lat l'estable 4.0.1.2 al Windows 8 i tant si obro el PDF com
l'ODT amb el LibreOffice, ho veig tot "desquajeringat" =-O
Adjunto una captura de com veig el fulletó en català i com veig el
fulletó anglès original.
Si obro el PDF amb el Reader, es veu maco i correcte, però amb el Libo
no :-(

Volia fer-li una ullada i algunes correccions, però m'esperaré :-D

Al 14/03/2013 9:03, En/na Joan Montané ha escrit: