[LibreOffice] Material de difusió del LibreOffice 4.0

Joan Montané joan a montane.cat
div mar 15 07:05:52 CET 2013

Crec que és problema del tipus de lletra i com es renderitza el tipus a
cada plataforma: linux o windows.

Pots provar la versió que hi ha aquí?

http://www.softcatala.cat/wiki/Projectes/LibreOffice#Materials_de_promoci.C3.B3

El pdf és estandard, no el podràs obrir amb el LibreOffice. Fes els canvis
a l'ODT o comenta-me'ls per corrreu i els faig jo al meu equip

Joan Montané

enviat des del mòbil, disculpeu les faltes i la brevetat.
El 15/03/2013 0:41, "Jordi Serratosa" <jordis.lists a gmail.com> va escriure: