[LibreOffice] Material de difusió del LibreOffice 4.0

Joan Montané joan a montane.cat
dij mar 14 11:15:43 CET 2013

El 14 de març de 2013 10.31, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Alguns suggeriments:
>
> - Caldria considerar si en comptes de http://www.libreoffice.org volem
> donar l'adreça http://ca.libreoffice.org/, ho dic perquè aquest trípic és
> per l'usuari domèstic i no tothom parla anglès. A més penso que cal
> potenciar la feina feta en la traducció de la web també.

Ho vaig considerar, però les adreces www són més atractives. Cap
inconveninent, tot el contrari, a posar-hi ca.libreoffice.org

> - Considerar si cal incloure cap apartat d'eines lingüístiques en català.

Hauré de retallar alguna cosa dels altres apartats

> - Suggereixo penjar (es poden pujar com a adjuncions a la Wiki) el PDF i
> l'ODT aquí perquè gent interessada els pugui emprar també:
> http://www.softcatala.org/**wiki/Projectes/LibreOffice<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/LibreOffice>

Sí, en quant tinguem la versió definitiva.