[LibreOffice] "Permission Denied" al Pootle del LibreOffice 4.1

Joan Montané joan a montane.cat
dic jul 10 06:31:50 CEST 2013

Ep, m'ho miro a les 8h

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El 10/07/2013 0:55, "Jordi Serratosa" <jordis.lists a gmail.com> va escriure: