[LibreOffice] "Permission Denied" al Pootle del LibreOffice 4.1

Joan Montané joan a montane.cat
dic jul 10 07:38:26 CEST 2013

Al final ho he arreglat des del mòbil mentre era al bus.

Jordi, proba si pots treballar bé ara.

Comento,

1. Ja es pot provar el LibreOffice 4.1 RC2

2. Les traduccions per a la versió RC3 es poden enviar fins aquest diumenge
a la nit. Llevat que es detecti un error greu, la RC3 serà la versió 4.1
final.

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El 10/07/2013 6:31, "Joan Montané" <joan a montane.cat> va escriure: