[LibreOffice] "Permission Denied" al Pootle del LibreOffice 4.1

dic jul 10 00:55:40 CEST 2013

Ep
Inicio la sessió al Pootle, vaig al projecte de la versió 4.1 del
LibreOffice:
<https://translations.documentfoundation.org/ca/libo_ui/>
I em surt un:

>     Permission Denied
>
> You do not have rights to access this translation project.

Però si tanco la sessió al Pootle, veig els fitxers sense problemes (tot
i que no hi puc fer canvis)

Al projecte de la versió 4.0 sí que m'hi deixa accedir sense problema
amb sessió iniciada.

Sabeu què pot ser?
Es possible que aquest problema també se l'hagin trobat tots els
traductors que van col·laborar amb la versió 4.0?

salut
jordi s