[LibreOffice] Menu contextual -> llengua

Joan Montané joan a montane.cat
dll gen 14 09:54:00 CET 2013

Bon dia Jordi, comento entre paràgrafs

El 14 de gener de 2013 8.53, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> - La primera és que els noms de llengua en català s'escriuen en minúscula.
> Sé que això potser un problema d'internacionalització ja que en anglès i
> alemany s'escriuen en majúscula i molts programes no tenen cadenes de
> l'idioma que comencin en majúscula o minúscula. Si és així, caldria
> reportar-ho.
>
> Ben vist. Si assumim que als llistats de llengua apareguin també en
minúscula, podem solucionar-ho ja. "Només" cal passar a minúscula el
centenar de llengües que suporta el LibreOffice i, de retruc, fer-ho també
els gentilicis, que s'usen en les monedes. Podeu veure els dos llistats a

> - La segona no estic segur si l'ús de ser / estar és correcte, "és en
> alemany" o bé "està en alemany".
>
> - Per últim, jo diria és "en alemany", vull dir, falta l'en.

No veig clar, tampoc, en això mana el Jordi Serratosa, «és»? «és en?