[LibreOffice] Menu contextual -> llengua

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 14 08:53:58 CET 2013

Ep gent,

Us adjunto el menú contextual del LibreOffice.

Tres comentaris  aquí:

- La primera és que els noms de llengua en català s'escriuen en
minúscula. Sé que això potser un problema d'internacionalització ja que
en anglès i alemany s'escriuen en majúscula i molts programes no tenen
cadenes de l'idioma que comencin en majúscula o minúscula. Si és així,
caldria reportar-ho.

- La segona no estic segur si l'ús de ser / estar és correcte, "és en
alemany" o bé "està en alemany".

- Per últim, jo diria és "en alemany", vull dir, falta l'en.

Name: loo-llengua.jpg
Type: image/jpeg
Size: 12578 bytes
Desc: no disponible