[LibreOffice] estrany bug en taula dinàmica Calc que calcula temps

Joan Montané joan a montane.cat
dis gen 12 21:28:23 CET 2013

Hola Ismael,

gràcies per informar de l'error. He provat el full que adjuntes amb el Calc
4.0 RC1 i sembla que ho calcula bé. Pots verificar-ho?

Joan Montané

El 12 de gener de 2013 20.54, Ismael Fanlo <ifanlo a superalumnos.net> ha
escrit: