[LibreOffice] estrany bug en taula dinàmica Calc que calcula temps

Ismael Fanlo ifanlo a superalumnos.net
dis gen 12 20:54:30 CET 2013

Hola, penya!

M'he trobat un bug ben curiós al Calc del LibreOffice.

Tinc una taula de dades que calcula la durada d'unes activitats per
diferència entre l'hora inicial i l'hora final.

Després, amb taules dinàmiques faig resums per setmana, mes, activitat,
etc..

Em vaig trobar unes incoherències entre els totals generals i els que em
facilitaven les taules dinàmiques, i he aconseguit aïllar i reproduir el
problema, com veureu a l'adjunt.

Això és produeix quan la llista de dades té més de 134 files.

El més curiós és que actualitzant la taula dinàmica amb l'Apache
OpenOffice, ho fa bé!  Així que és error exclusiu del LibreOffice.

Atès que el meu anglès és encara més macarrònic que el meu català, si
algú dels que domineu la llengua de l'imperi fóssiu tan amables de
reportar el bug, us ho agrairé.

Abraçada!

--
Ismael Fanlo

*ifanlo - soluciones libres* http://ifanlo.com
- Consultoría en migraciones a software libre
- Soporte ofimático online
- E-learning
- Formación informática presencial
Name: bug-taula-dinamica-temps.ods
Type: application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet
Size: 26037 bytes
Desc: no disponible