[LibreOffice] Resum de LibreOffice, vol 63, número 1

Joan Montané joan a montane.cat
div gen 4 19:04:19 CET 2013

Ramon,

En gran part, estic estic d'acord amb tu, però als fulls de càlcul és
habitual traduir les fórmules. Ara el que fem és traduir les noves
fórmules, que són poques. A més, el LibO permet treballar amb el nom
original o amb el nom traduït,  així tan usuaris nivells com avançats poden
trobar-se a gust.

Si et serveix de consol, a l'Excel web de Microsoft, grec que al
d'escriptori també,  hi ha una barreja de català, espanyol i anglès en el
nom de les fórmules!!!