[LibreOffice] Fwd: [libreoffice-projects] [ANN] LibreOffice 4.0.1 RC1 test builds available

Joan Montané joan a montane.cat
dis feb 23 20:23:23 CET 2013

Hola,

comento entre paràgrafs.

El 23 de febrer de 2013 17.40, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Dues coses:
>
> 1) El nou corrector ortogràfic no troba cap error en la següent frase
> marcada com en llengua catalana:
>
> "Aixo és una proba"

La versió 4.0.1 te´, i tindrà, els diccionaris de la 4.0.0 i 3.x. Com
comentava al correu anterior, vaig fer tard en enviar les noves versions i
han entrat per a la 4.0.2. Com diu el Xavi, "aixo" i "proba" són mots que
correctes que la versió anterior del corrector donava per vàlids, la nova
crec que no.

2) A la captura de pantalla lo-bug1, caldria revisar l'original anglès,
> però per coherència segurament cal usar "Menor" en comptes de "Menys".

Crec que ja ho he solucionat, a veure a la RC2.

Pau, si et va bé, endavant amb l'adaptació valenciana, :)