[LibreOffice] Libo 4.0.0.3: paquet ajuda valencià [era: LibreOffice 4.0.0 RC2 available]

div feb 15 16:00:40 CET 2013

Ep
Estava instal·lant el paquet d'ajuda valencià del Libo 4.0 final.
La mida del paquet continua essent més gran que el de català, Ja ho
havíem comentat abans:

Al 25/01/2013 14:37, En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Al 25/01/2013 10:58, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Ep Xavi,
>
> El 24/12/12 vaig enviar un missatge on ho comentava de passada (era
> anterior a la RC2). Tampoc no sé el motiu. Deia:

Ara bé, fixeu-vos en la pantalla d'instal·lació del paquet:

Efectivament, inclou tant el paquet valencià com l'anglès.
De fet, si un cop instal·lat defineixo l'anglès com llengua
d'interfície, l'ajuda m'apareix en local (tot i que mai no he instal·lat
el paquet d'ajuda anglès).
Conclusió: el paquet d'ajuda valencià instal·la també el paquet d'ajuda
anglès.=-O