[LibreOffice] Libo 4.0.0.3: paquet ajuda valencià [era: LibreOffice 4.0.0 RC2 available]

Joan Montané joan a montane.cat
div feb 15 16:22:40 CET 2013

Sí, és el comportament actual. Hi ha un correu meu del 25 de gener on
enllaço el bug

Joan Montané

Disculpeu la brevetat i les faltes, escrit des del mòbil.
El 15/02/2013 16:01, "Jordi Serratosa" <jordis.lists a gmail.com> va escriure: