[LibreOffice] [Corrector] Autocorrecció pel català al LibO

Joan Montané joan a montane.cat
dim feb 19 10:02:22 CET 2013

El 19 de febrer de 2013 9.53, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> El 19 de febrer de 2013 9.46, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
>
> Cap comentari?

> Perdona Joan!
>
> Només una cosa, eL fitxer "SentenceExceptList" sembla estar en ISO, no en
> UTF-8.

Ho revisaré. La codificació original era ISO, segurament el canvi a UTF-8
no el vaig fer bé.

Tinc el dubte amb el canvi automàtic "y->i", això afectarà a expressions
del tipus "Eix Y" i "Coordenada Y", que pot ser força molest. Suprimeixo
aquest canvi?