[OpenOffice] Esborrany nota de premsa del LibreOffice 3.6.1

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim ago 28 10:46:14 CEST 2012

El 28 d’agost de 2012 10:22, Jordi Mallach <jordi a sindominio.net> ha escrit:

> Jordi, a mi em deixa un poc perplex aquesta insistència en donar
> visibilitat un projecte mort, que mai tornarà a ser actiu i que és una via
> morta claríssima.
>
> El meu parer és que encoratjar la desinstal·lació d'un programa que mai
> tindrà una versió nova, té errors coneguts (per molt menors que siguen)
> i sobre tot per descobrir, és el millor que podem fer pels usuaris.

Mallach, estic amb tu.

Jordi (Mas), l'alternativa al LibreOffice, com diu la nota de premsa, és
l'Apache OpenOffice. L'OpenOffice.org ja no existeix com a projecte, i per
tant ningú es pot encarregar de la traducció de l'OOo. Si que es pot trobar
algú que s'encarregue de l'AOO, però no crec que ens interesse "publicitar"
massa això si volem que la gent es quede amb la idea de OOo és ara LibO.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >