[OpenOffice] Esborrany nota de premsa del LibreOffice 3.6.1

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
dim ago 28 10:22:20 CEST 2012

On Tue, Aug 28, 2012 at 09:59:24AM +0200, Jordi Mas wrote:
> 1) A quins problemes específics ens referíem amb "Per seguretat
> recomanem desinstal·lar l'OpenOffice.org i instal·lar el LibreOffice
> o l'Apache OpenOffice."?
>
> Ho dic perquè al final l'OpenOffice.org és un projecte lliure també,
> i si fem afirmacions d'aquests tipus sense tenir raons certament de
> pes, poden ser interpretades com a FUD[1].

Jordi, a mi em deixa un poc perplex aquesta insistència en donar
visibilitat un projecte mort, que mai tornarà a ser actiu i que és una via
morta claríssima.

El meu parer és que encoratjar la desinstal·lació d'un programa que mai
tindrà una versió nova, té errors coneguts (per molt menors que siguen)
i sobre tot per descobrir, és el millor que podem fer pels usuaris.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/