[OpenOffice] Esborrany nota de premsa del LibreOffice 3.6.1

Joan Montané joan a montane.cat
dim ago 28 10:53:11 CEST 2012

Gràcies pels comentaris,

El 28 d’agost de 2012 10:22, Jordi Mallach <jordi a sindominio.net> ha escrit:

> Jordi, a mi em deixa un poc perplex aquesta insistència en donar
> visibilitat un projecte mort, que mai tornarà a ser actiu i que és una via
> morta claríssima.
>
> El meu parer és que encoratjar la desinstal·lació d'un programa que mai
> tindrà una versió nova, té errors coneguts (per molt menors que siguen)
> i sobre tot per descobrir, és el millor que podem fer pels usuaris.

Aquesta era la idea de recomanar les dues alternaves: LibreOffice i
Apache OO. Els usuaris han d'entendre que han de desinstal·lar-se
l'OOo i triar, o un o l'altre. Podríem recomanar només el LibreOffice,
però entenc que èticament hem de recomanar els dos, i per això ho he
redactat així.

Que us sembla un redactat més neutre?

"Sofcatalà recomana desinstal·lar l'OpenOffice.org i substituir-lo pel
LibreOffice o l'Apache OpenOffice."

He canviat una mica la part de l'AAO

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmontane/Laboratori/LibO3.6.1

Una cosa, podeu editar-ho? o per estar al meu espai de noms no podeu?