[OpenOffice] Esborrany nota de premsa del LibreOffice 3.6.1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim ago 28 09:59:24 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> Hola,
>
> he fet un primer esborrany [1] de la nota de premsa del LibreOffice
> 3.6.1. La publicació de la 3.6.1 està prevista per aquesta mateixa
> setmana!!!
>
> qualsevol comentari és benvingut.

Hola Joan,

Moltes gràcies per preparar la notícia a la web, és força important la
difusió.

Els meus comentaris van en quant a tenir una actitud més positiva amb
OpenOffice.org:

1) A quins problemes específics ens referíem amb "Per seguretat
recomanem desinstal·lar l'OpenOffice.org i instal·lar el LibreOffice o
l'Apache OpenOffice."?

Ho dic perquè al final l'OpenOffice.org és un projecte lliure també, i
si fem afirmacions d'aquests tipus sense tenir raons certament de pes,
poden ser interpretades com a FUD[1].

2) Quan parlem de la relació amb l'OpenOffice.org, jo mencionaria que
nosaltres hem apostat per LibreOffice, com la majoria de comunitats
lliures (distribucions de GNU/Linux per exemple), perquè pensem que és
la millor opció per l'usuari, i que havíem d'escollir ja que no podem
mantenir dos esforços.

També encoratjaria a altres a fer-ho, és a dir, si algú té interès en
continuar la traducció de l'OpenOffice.org ho pot fer, està força
avançada i també mencionaria que es podrien aprofitar esforços d'ambos
projectes.

Els meus cinc cèntims

Jordi,

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Fear,_uncertainty_and_doubt