[OpenOffice] Instal·lació desatesa de paquets d'idioma

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic abr 4 22:54:03 CEST 2012

Hola Joan,

On Wed, Apr 4, 2012 at 10:45 PM, Joan Montané <joan a montane.cat> wrote:
> El 4 d’abril de 2012 10:29, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:
>
> Per si és d'utlitat, e trobat aquest web, on explica com personalitzar
> la instal·lació amb un script (o des de la línia d'ordres)
>
> http://wpkg.org/LibreOffice
>
> és interessant la secció de l'script personalitzat
> http://wpkg.org/LibreOffice#LibreOffice_3.5.x_Custom_Script

En realitat el què està fent és passar paràmetres al MSI per dir-li
què ha d'instal·lar. Tots aquests paràmetres són estàndard. Ho podem
fer nosaltres molt fàcilment cridant-lo des del Catalanitzador.

> Una cosa, que potser és més fàcil del que sembla. Si posem la
> configuració regional en català, i sense reiniciar, es reinstal·la el
> LibreOffice, què passa? aleshores afegeix el català?

Ho deixa tal i com està. La reinstal·lació per defecte torna a
instal·lar el què ja hi havia. No ho he fet mai, però s'hauria de
poder passar un paràmetre dient que afegeixi el català. Si tens una
estona per investigar això, seria interessant.

En aquest cas sí, segur.

--
Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>