[OpenOffice] Instal·lació desatesa de paquets d'idioma

Joan Montané joan a montane.cat
dic abr 4 23:01:07 CEST 2012

El 4 d’abril de 2012 22:54, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Joan,

> En realitat el què està fent és passar paràmetres al MSI per dir-li
> què ha d'instal·lar. Tots aquests paràmetres són estàndard. Ho podem
> fer nosaltres molt fàcilment cridant-lo des del Catalanitzador.

Sí sí, el que passa que em va costar una mica trobar els paràmetres,
;) per a tu són estàndards, per mi eren més secrets que la fórmula de
la Coca-cola, :)

> Ho deixa tal i com està. La reinstal·lació per defecte torna a
> instal·lar el què ja hi havia. No ho he fet mai, però s'hauria de
> poder passar un paràmetre dient que afegeixi el català. Si tens una
> estona per investigar això, seria interessant.

Em vaig estar barallant fa uns dies... i vaig inutilitzar el
LibreOffice, donava un error en inicar. Al final vaig haver de fer
net. :(((  ho tornaré a
intentar. Crec que seria la millor opció, llegiu els problemes de l'altra opció.

> En aquest cas sí, segur.

L'únic problema és si l'usuari té una instal·lació no estàndard (bé en
la selecció de components o en el directori d'instal·lació), per això
l'he comentada al final.