[OpenOffice] Instal·lació desatesa de paquets d'idioma

Joan Montané joan a montane.cat
dic abr 4 22:45:50 CEST 2012

El 4 d’abril de 2012 10:29, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:
> Després de pensar-ho bastant em sembla la millor solució pel
> Catalanitzador ara mateix és fer una reinstal·lació.

Per si és d'utlitat, e trobat aquest web, on explica com personalitzar
la instal·lació amb un script (o des de la línia d'ordres)

http://wpkg.org/LibreOffice

és interessant la secció de l'script personalitzat
http://wpkg.org/LibreOffice#LibreOffice_3.5.x_Custom_Script

Una cosa, que potser és més fàcil del que sembla. Si posem la
configuració regional en català, i sense reiniciar, es reinstal·la el
LibreOffice, què passa? aleshores afegeix el català? una altra
variant: es posa la configuració en català i, sense reiniciar, es
desinstal·la el LibreOffice, i es torna a instal·lar, s'instal·larà en
català?