[OpenOffice] Instal·lació desatesa de paquets d'idioma

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic abr 4 10:29:10 CEST 2012

> Em sembla que no modifica res del registre. Amb el Process Monitor he vist
> que accedeix únicament al registre per obtenir informacions del sistema. I
> que majoritariament utilitza la carpeta dins de:
>
> c:\usuaris\[usuari]\AppData\Roaming\LibreOffice\3\user\...
>
> El fitxer en qüestió és "registrymodifications.xcu".
>
> Aquest és un fitxer en XML on sí apareixen les variables de configuració.
> Espero no estar equivocat. Si en Jesús sap res més que em corretgeixi.

Sí, però no és tan fàcil :)  Aquest fitxer conté les modificacions
d'un usuari en concret sobre els valors per defecte quan el què
s'hauria de canviar serien precisament els valors per defecte.

Tot i així, s'ha de tenir en compte que allà hi pots posar els valors
que vulguis que si no hi han els componenents instal·lats, no faran
res. O sigui que, per exemple, no té sentit dir que l'idoma del UI per
defecte és el català si no hi ha el component instal·lat.

A més a més, tot això es vol canviar ben aviat (sis mesos?) El
registre binari aquest (això és, un cop compilat) es va fer fa 20
anys, és un codi que no toca ningú perquè es trenca molt fàcilment i
consumeix la major part de la memòria de programa.

Després de pensar-ho bastant em sembla la millor solució pel
Catalanitzador ara mateix és fer una reinstal·lació.

Sóc conscient que a mitjà termini s'hauria de buscar una estratègia
millor. Tant pels usuaris que es baixin la versió en català
directament des de Softcatalà com els que l'hagin instal·lat
prèviament en altres idiomes.

--
Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>