[OpenOffice] Instal·lació desatesa de paquets d'idioma

Jordi Latorre jlatorref a terra.es
dll abr 2 21:24:32 CEST 2012

Al 01/04/2012 15:11, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Jordi Mas ha escrit:

> Cap idea sobre això Jesús?
>
> Jordi,

Jordi,

Em sembla que no modifica res del registre. Amb el Process Monitor he
vist que accedeix únicament al registre per obtenir informacions del
sistema. I que majoritariament utilitza la carpeta dins de:

c:\usuaris\[usuari]\AppData\Roaming\LibreOffice\3\user\...

El fitxer en qüestió és "registrymodifications.xcu".

Aquest és un fitxer en XML on sí apareixen les variables de
configuració. Espero no estar equivocat. Si en Jesús sap res més que em
corretgeixi.

Jordi Latorre