[OpenOffice] Ordenació alfabètica en català

Joan Montané joan a montane.cat
dll gen 31 14:03:31 CET 2011

El 30 de gener de 2011 23:55, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Joan,
>
> M'he estat mirant la informació del locale català del LibreOffice i es
> veu molt simple comparat amb idiomes semblants, o sigui que si veus
> qualsevol error semblant en les eines lingüístiques (el separador de
> paraules, etc.) fes-m'ho saber i ho arreglo.

A quins fitxers et refereixes exactament quan dius "la informació del locale"?
Així podré fer-me una idea del que fan altres llengües.

> El pegat que ho arregla entra al LibreOffice 3.4 segur, i fins i tot
> és possible que entri a la 3.3.1 també, que ha de sortir en 15-20
> dies.

Perfecte!!!