[OpenOffice] Ordenació alfabètica en català

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dll gen 31 14:13:41 CET 2011

2011/1/31 Joan Montané <joan a montane.cat>:
> El 30 de gener de 2011 23:55, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:

> A quins fitxers et refereixes exactament quan dius "la informació del locale"?
> Així podré fer-me una idea del que fan altres llengües.

Són aquests fitxers d'aquí:

http://opengrok.go-oo.org/xref/libs-gui/i18npool/source/localedata/data/

Estic segur que al de català falta alguna cosa. Es pot comparar amb el
d'ICU per exemple, i veure què hi falta:

http://source.icu-project.org/repos/icu/icu/trunk/source/data/locales/ca.txt

Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>
Document Foundation founding member
Skype: jcorrius | Twitter: @jcorrius