[OpenOffice] OpenOffice.org 3.3 - PLS approve and request language versions

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll gen 31 08:00:17 CET 2011

Tinc una opensuse que vaig instal·lar fa un parell de dies per provar
els paquets rpm. Miraré de provar-ho aquesta tarda.

Salut,

Pau

El 31 de gener de 2011 1:00, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit: