[OpenOffice] OpenOffice.org 3.3 - PLS approve and request language versions

dll gen 31 01:00:46 CET 2011

Ep
Dissabte vaig provar els builds de l'OOo RC10 a Windows XP 32 bits,
Windows 7 32 bits, Linux 32 bits deb - (Ubuntu 10.04) i MacOS X PowerPC
(ja que tenia un Mac Mini antic a mà) i tots sembla que funcionen
correctament.
El MacOS X Intel el va provar el Toni i també diu que endavant.
Al final he vist que no puc provar-lo en Linux64 (deb) com comentava al
meu missatge inicial, però veig que el Pau ja el va estar provant, o sia
que interpreto que també funciona correctament.

En resum, de moment es podria donar el "GO" per:
- Windows
- Linux 32-bit Intel DEB
- Linux 64-bit x86-64 DEB
- Mac OS Intel
- Mac OS PowerPC.

Els builds que encara no s'han provat són:
- Linux 32-bit Intel RPM
- Linux 64-bit x86-64 RPM
- Solaris Intel
- Solaris Sparc

Pau: deies que provaries de fer els RPM? Veig que a la versió anterior
també vas fer l'Opensolaris.Tens la instal·lació a mà?

Interpreto que seria millor tenir totes les versions provades i donar el
"GO" de totes les plataformes a la vegada en lloc de donar el GO d'unes
plataformes i més tard d'altres, oi?

El 29/01/2011 17:30, en/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: