[OpenOffice] OpenOffice.org en valencià

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij gen 27 09:11:45 CET 2011

Hola,

Atès que la traducció valenciana que teòricament portava un mexicà
portava parada des de feia mesos, l'altre dia vaig «demanar permís»
per poder ficar-hi mà. Em van dir que «bé, tu mateix» i així ho he
fet.

Total, que he baixat tota la traducció catalana, l'he adaptada i l'he
pujada a la traducció valenciana. Ara la traducció valenciana ja
segueix tots els criteris que vam proposar des de Softvalencià.
Certament és una llàstima haver-ho fet tan tard, però les coses són
així. La propera versió de l'OOo i del LibreOffice ja tindran aquesta
traducció «nostra».

La cosa bona de tot això és que he dissenyat una petita eina que em
permet adaptar tots els fitxers d'un sol cop, amb la qual cosa només
em cal baixar el zip de la traducció catalana, descomprimir-lo, passar
l'script que recorre els directoris i adapta els fitxers i finalment
pujar el fitxer comprimit amb les traduccions adaptades.

Visca!

Salut,

Pau