[OpenOffice] Més cadenes del LibreOffice 3.3

Joan Montané joan a montane.cat
dic gen 12 12:16:39 CET 2011

El 12 de gener de 2011 11:55, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit:

> Ep
> Compte que jo feia referencia a les cadenes literals que apareixen a
> l'openoffice; per al libreoffice, cal no apostrofar l'article:
> Ooo: a l'%PRODUCTNAME
> Libo: al %PRODUCTNAME
> --

Sí, sí, ho he tingut en compte. De fet, vaig repassar els PRODUCTANAME, hi
havia alguns que encara tenien l'apòstrof i altres sense l'article "el" (i
derivats).

Ara que m'ho he tornat a mirar... he vist que alguns %PRODUCTAME s'han
traduït com %PRODUCTNAME% (observeu el % addicional de tancament a la
traducció). Aquesta nit hi tornaré a fer una repassada als PRODUCTNAME.

Joan Montané