[OpenOffice] Compte amb el percentatge de traducció del LibreOffice

dll abr 25 20:38:14 CEST 2011

El 22/04/2011 10:20, en/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Estic mirant el repositori de traducció del LibreOffice:
> https://translations.documentfoundation.org/ca/
>
> I comparant-lo amb el de l'OpenOffice.org:
> http://pootle.services.openoffice.org/ca/
>
> Veig que hi ha una diferència total de 5000 cadenes (5000 més en té el
> LibreOffice).

Ep
M'he baixat els fitxers del Pootle tant de l'OOo com del LibO.
Per la part d'ajuda, els noms dels fitxers coincideixen (tenen el mateix
nombre de fitxers i amb el mateix nom).

Per a la part d'IU, hi ha alguns fitxers de l'OOo que no són al LibO i
viceversa:

Fitxers de l'OOo (openoffice_org-ca.zip) que NO són al
LibO               Size     Modified
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
javainstaller2\src\Localization.po                                        33.697
04/04/2011 01:07:58
svtools\source\filter.po                                                  7.924
10/04/2011 22:14:06
svx\source\intro.po                                                       8.468
10/04/2011 22:14:04
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fitxers del LibO (libo34x_ui-ca.zip) que NO són a
l'OOo                   Size     Modified
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
basic\source\app.po                                                       37.591
17/04/2011 16:31:46
officecfg\registry\schema\org\openoffice\Office.po                        800
12/04/2011 00:07:32
scp2\source\accessories.po                                                117.854
17/04/2011 16:32:12
scp2\source\extensions.po                                                 129.383
17/04/2011 16:32:14
sdext\source\minimizer\registry\schema\org\openoffice\Office\extension.po 870
12/04/2011 00:08:42
svtools\source\filter.vcl\filter.po                                       11.731
12/04/2011 00:08:54

El motiu de la divergència el desconec.

salut
jordi s