[OpenOffice] Dimissió d'OpenOffice.org

Oriol Gordó i Casanovas oriol.gordo a gmail.com
div oct 15 13:30:20 CEST 2010

Benvolgut Toni,

Primer de tot, deixa'm dir que em reafirmo amb el que he dit d'en Jesús
abans, tot i que la dimissió sigui per un canvi de projecte i no per
prendre's una pausa. Per cert, tot el que he dit és extensible a tots els
que formeu el nucli dur de Softcatalà. La feina que esteu fent és de gran
valor pel país, i sou un exemple per molts.

Un cop aclarit això, deixa'm dir que m'has ben sorprès. Ja havia llegit
l'article que ens adjuntes i havia entès que no hi havia cap fork, sinó que
OpenOffice.org passava a dir-se LibreOffice.

Pel que ens dius, ho he entès malament. Així, ara hi haurà dues suites? Per
un costat OpenOffice i per l'altre LibreOffice?

Entenc que la diferència és que OpenOffice recomana extensions no lliures i
el LibreOffice ho evitarà.

Trobo que és un motiu petit per fer un fork. Quin és el motiu veritable?
Problemes amb Oracle? O és que sóc un malpensat?

Cordialment,

Oriol Gordó i Casanovas

El 15 d’octubre de 2010 13:08, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: