[OpenOffice] Dimissió d'OpenOffice.org

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div oct 15 13:08:51 CEST 2010

Hola,

no sé si a mi em tocaria dir-ho, però no ets l'única persona que s'ha
pensat el que comentes. Per evitar malentesos, prenc la iniciativa
d'aclarir-ho.

En Jesús abandona el projecte OpenOffice.org estrictament perquè s'ha
passat al LibreOffice, un fork (derivació) del primer. Pots veure'n
els motius:
http://www.softcatala.org/la_comunitat_openofficeorg_anuncia_la_document_foundation
Precisament en Jesús s'hi ha implicat molt fortament en aquesta nova
iniciativa, tal com pots veure a:
http://www.documentfoundation.org/foundation/

Entenc que, per motius d'eficiència i atès que comparteixen la major
part del codi (si més no encara), es portarà la gestió de la traducció
de tots dos productes en aquesta mateixa llista.
Segur que en Jesús pot aclarir més, si cal, a continuació.

Salutacions,

El 15 d’octubre de 2010 11:09, Oriol Gordó i Casanovas
<oriol.gordo a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat