[OpenOffice] Dimissió d'OpenOffice.org

Oriol Gordó i Casanovas oriol.gordo a gmail.com
div oct 15 11:09:05 CEST 2010

Jesús,

No et conec personalment, i tampoc conec les circumstàncies de la teva
dimissió. A més, les contribucions que he fet a la traducció de l'OpenOffice
han estat ben escasses.

Però sí que l'he usat molt des que el vaig descobrir. És per això que em
permeto la llibertat d'assumir la representació de tots els usuaris per
agrair-te la immensa feinada que has fet. Has fet molt per l'OpenOffice, pel
programari lliure, i per Catalunya. En Pompeu Fabra i en Joan Coromines,
entre d'altres, van dur el català al segle XX i a l'estandarització. Gent
com tu, des de Softcatalà sobretot, l'heu dut al segle XXI i al món de les
TIC i amb uns nivells de qualitat difícils d'igualar. I tot de forma
voluntària, que és com es fan les grans coses.

Formeu part del millor d'aquest país. Els que us coneixem, ni que sigui de
nom, potser som pocs, però estem molt orgullosos de vosaltres. Moltes
gràcies!

Cordialment,

Oriol Gordó i Casanovas

El 14 d’octubre de 2010 23:23, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha
escrit: