[OpenOffice] Correció del fitxer del LibreOffice

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
div nov 26 14:36:48 CET 2010

Bon dia,

El dv 26 de 11 de 2010 a les 14:07 +0100, en/na Joan Montané va
escriure:

> Veig que, per a cada llengua/variant, hi ha dos projectes LibreOffice
> 3.3 i LibreOffice 3.3 (testing period). Quin hem de traduir? N'hem de
> traduir cap?

Això de testing-period és nou! Va haver-hi una primera finestra de
traducció, supose que és això. No tinc clar si podem continuar
traduint...

Jesús?

> He intentat traduir un parell de cadenes, i no sembla que es desin
> enlloc, tinc permissos? usuari: jmontane.

Jo tampoc no tinc permisos. Li he demanat al Jesús aquest mateix matí.

Salut!

Pau