[OpenOffice] Sobre els diccionaris del nou build

dim maig 4 17:09:50 CEST 2010

El 4 de maig de 2010 10:38, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> El dt 04 de 05 de 2010 a les 10:07 +0200, en/na Jordi Serratosa va escriure:
>
> Ep Jesús
> No acabo d'entendre què vols dir amb això:

> salut
> jordi s
>
> Bé, jo entenc que el millor és respectar les deadlines per a cada procés. No
> sé fins a quin punt el fet de donar molt la tabarra pot fer-nos perdre una
> mica de «respecte». Vull dir, personalmet considere important que els de
> l'OOo ens tinguen en bona consideració, per exemples per casos com el de
> [...]

Doncs t'estalviaré la feina i respondré aquí :)

Acabo de parlar amb en Chris Cheney, qui manté actualment el paquet de
l'OO.o a l'Ubuntu. Com ja sabeu, a l'Ubuntu 10.04 hi ha l'OO.o 3.2.0,
el qual és el que no està traduït al 100 %.

Doncs bé, la idea és que a l'Ubuntu entri finalment el 3.2.1 a través
d'una actualització de la versió estable. En principi està planejat
que entri per a l'Ubuntu 10.04.1, si és que l'OO.o 3.2.1 no es retarda
més en sortir. Tot i això, la decisió final dependrà de l'Ubuntu
Release Manager, qui decidirà si el canvi no és massa gran i és
justificable.

Així doncs, per al català això vol dir que és possible que d'aquí a 3
mesos l'Ubuntu 10.04.1 [1] inclogui l'OpenOffice.org 3.2.1 totalment
traduït.

Ara per ara, que jo sàpiga, no hi ha paquets de l'OO.o 3.2.1 per
l'Ubuntu (encara que no siguin oficials), ja que la 3.2.1 RC1 encara
no ha sortit.

Salut,
David.

[1] http://www.ubuntu.com/products/ubuntu/release-cycle