[OpenOffice] Sobre els diccionaris del nou build

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dim maig 4 11:33:17 CEST 2010

No hi ha un "ells" i un "nosaltres", sinó només un nosaltres. No vull
ni pensar com hauria acabat el tema del valencià si a l'OOo hi hagués
hagut un "ells" i un "nosaltres".

El problema no és sí s'ha de "donar la tabarra" o no, sinó quan.

El 4 de maig de 2010 10:51, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit: