[OpenOffice] Sobre els diccionaris del nou build

dim maig 4 10:51:42 CEST 2010

Ep
Sobre això de "donar la tabarra", crec que és en el seu interès i en el
nostre que la qualitat del producte sigui la més alta possible. No
considero que intentar millorar la qualitat del build ens faci perdre
respecte ni que sia donar la tabarra.

El 04/05/2010 10:38, en/na Pau Iranzo ha escrit: