[OpenOffice] dubte de terminologia

dim mar 2 13:31:20 CET 2010

Al 02/03/2010 13:06, En/na Samuel Gómez ha escrit:
> crec que imbricar i "anidar" tenen significats ben diferenciats.
> - imbricar és superposar parcialment A i B.
> - "nest"/"anidar" és que A estigui completament dintre de B.
>
> http://ec.grec.net/lexicx.jsp?GECART=0075095
>
> més científicament:
> - imbricar: com les teules a una teulada
> - nest/anidar: com el rovell a un ou ferrat

Correcte, són diferents.
Al GREC, "imbricació" té una entrada específica d'informàtica:
<http://ec.grec.net/lexicx.jsp?GECART=0075089>
imbricació
4  INFORM Inclusió d'una estructura dins d'una altra de tipus semblant.

Per tant, aquí el correcte seria "imbricar"