[OpenOffice] [l10n-dev] IMPORTANT: OpenOffice.org 3.3 - translation schedule

dll jun 28 13:34:50 CEST 2010

  Ep
Jo diria que tots tenen el seus avantatges i inconvenients.
De fer, la versió del Pootle que tenen a cal OOO és antiga. Deien que
l'actualitzarien, però pel que llegeixo, no serà en un futur immediat :-(

El 28/06/2010 13:27, en/na Pau Iranzo ha escrit: