[OpenOffice] Pàgina d'agraïment de l'OOo

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dim jun 15 10:23:51 CEST 2010

Molt bé :)

El codi de la pàgina és llastimós... tot amb taules... Una de les coses
que caldria millorar a can openoffice és la web...

El dt 15 de 06 de 2010 a les 10:08 +0200, en/na Joan Montané va
escriure: