[OpenOffice] Pàgina d'agraïment de l'OOo

G. Enric ecarreras a maristes.net
dim jun 15 11:17:26 CEST 2010

Bon dia!

Molt bona feina. Tant sols un parell de detalls

1. A la secció "Aneu més enllà", a mi m'apareix un salt de línia just
abans de l'enllaç. Caldria revisar si hi és, i treure'l (entenc que no
cal un salt aquí).

2. A la secció "Aconseguiu més ajuda", la frase (sobretot el
començament) em resulta excessivament farragosa, i hi apareixen dos cops
"/proporciona/" i "/suport/". No podria quedar una cosa com: "Si no
*trobeu la resposta* a les vostres preguntes *en *la documentació i
l'ajuda en línia proporcionada per l'OpenOffice.org, l'àrea de suport
*us indica* una sèrie d'enllaços d'oferiment de suport gratuït i
comercial" /(ho sento, no trobo com substituir un dels dos "suport").

/Enric Carreras

En/na Pau Iranzo ha escrit: