Re: [OpenOffice] Assignació cui.po

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic gen 20 20:05:42 CET 2010

El 20 de gener de 2010 20:02, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola,

> Aquest fitxer és molt gran.
>
> He aconseguit baixar-lo d'un 55% a un 43% de cadenes dubtoses. He pujat al
> Pootle el que he fet?
>
> Algú més s'hi pot dedicar? Jo fins demà a la nit no podré posar-m'hi i
> tampoc massa estona, potser dues hores com a molt.

> D'acord.
>
> Podem continuar amb el procés de proves dels builds o hem de traduir primer
> el que hi ha? Fins quan tenim per completar el procés de proves?

La prioritat és el procés de proves. Com a màxim tenim una setmana si
volem que la versió catalana surti al mateix temps que les altres
versions. Però per assegurar-ho, s'hauriem d'acabar les proves aquest
cap de setmana per tal que pugui donar l'OK el més aviat millor.

La traducció es pot deixar per després de les proves.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org