[OpenOffice] Assignació cui.po

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div gen 22 07:56:15 CET 2010

Hola,

> La prioritat és el procés de proves. Com a màxim tenim una setmana si
> volem que la versió catalana surti al mateix temps que les altres
> versions. Però per assegurar-ho, s'hauriem d'acabar les proves aquest
> cap de setmana per tal que pugui donar l'OK el més aviat millor.
>
> La traducció es pot deixar per després de les proves.

Aquest cap de setmana tinc bastant temps de trens o sigui que li donaré
una empenta al cui.po.

Crec que el més important de la part programari és el migration
analisys[1]. Algú pot agafar i assignar-se'l?

Després també hi ha l'ajuda[2], que no és crítica, però que estaria bé
si algú pogués agafar-ne algun.

[1]
http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/migrationanalysis/src/
[2] http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/helpcontent2/