[OpenOffice] Assignació cui.po

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 20 20:02:00 CET 2010

Hola,

> Aquest és el fitxer més important, hi haurà una gran diferència quan
> estigui fet.

Aquest fitxer és molt gran.

He aconseguit baixar-lo d'un 55% a un 43% de cadenes dubtoses. He pujat
al Pootle el que he fet?

Algú més s'hi pot dedicar? Jo fins demà a la nit no podré posar-m'hi i
tampoc massa estona, potser dues hores com a molt.

> La resta no són tan importants, perquè surten molt de tant en tant.
>
> Veient que és un problema nostre, i que la 3.2 està tancada, demanaré
> a la Rafaella que ens faci una importació especial per a la 3.2.1 quan
> estigui arreglat.

D'acord.

Podem continuar amb el procés de proves dels builds o hem de traduir
primer el que hi ha? Fins quan tenim per completar el procés de proves?

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/