[OpenOffice] Errors als builds de Windows OO320M10 build 9477

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic gen 20 11:52:30 CET 2010

El 20 de gener de 2010 11:41, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:
> Hola,
>
> El 20 de gener de 2010 7:59, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Aquest és el fitxer més important, hi haurà una gran diferència quan
> estigui fet.
>
> La resta no són tan importants, perquè surten molt de tant en tant.
>
> Veient que és un problema nostre, i que la 3.2 està tancada, demanaré
> a la Rafaella que ens faci una importació especial per a la 3.2.1 quan
> estigui arreglat.

Sí, és el millor, Jesús. Hem badat i la 3.2 no estarà tan bé, però la
3.2.1 podem deixar-la més polida.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat